  • 1. Data: 2007-02-19 23:18:56
    Temat: dg i fundusz pracy
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Czy składka na fundusz pracy przy jednoosobowej dg jest (może być)
    traktowana jako koszt uzyskania przychodu?

    Zacząłem czytać u stawę o podatku dochodowym od osób fizycznych i tam pisze
    że to nie jest kosztem

    A ja odliczam. I to od dawna...

    Tak mi kiedyś powiedzieli w US, tak robią moi znajomi.

    Więc dobrze to czy źle?
    Bo co z tego że ja tą ustawę czytam jak jej nie rozumiem.
    Więc może ktoś wesprze swoją interpretacją?

    --
    PawełJ

  • 2. Data: 2007-02-20 07:26:19
    Temat: Re: dg i fundusz pracy
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    pawelj wrote:
    > Czy składka na fundusz pracy przy jednoosobowej dg jest (może być)
    > traktowana jako koszt uzyskania przychodu?

    > Zacząłem czytać u stawę o podatku dochodowym od osób fizycznych i tam
    > pisze że to nie jest kosztem

    Czyżbyś również zakończył czytanie podpunktu 37)
    w artykule 23.1 na pierwszym myślniku?

  • 3. Data: 2007-02-20 19:13:01
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Czyżbyś również zakończył czytanie podpunktu 37)
    > w artykule 23.1 na pierwszym myślniku?

    Chyba musze ci racje przyznać że tak było :(

    Czyli fundusz pracy jest moim kosztem ?

    Nie uważa się za koszty uzyskania przychodów:
    37) składek na ubezpieczenie społeczne oraz Fundusz Pracy i inne fundusze
    celowe utworzone na podstawie odrębnych ustaw - od nagród i premii
    wypłaconych w gotówce lub w papierach wartościowych z dochodu po
    opodatkowaniu podatkiem dochodowym

    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2007-02-20 21:47:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Feb 2007, pawelj wrote:

    > Czyli fundusz pracy jest moim kosztem ?

    Powiem tak: moim jest :)

    > Nie uważa się za koszty uzyskania przychodów: 37) składek na
    > ubezpieczenie społeczne oraz Fundusz Pracy i inne fundusze celowe
    > utworzone na podstawie odrębnych ustaw - od nagród i premii

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2007-02-21 20:41:34
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0702202246510.3768@athlon64...

    > Powiem tak: moim jest :)

    Ufff.
    Dzięki . Chyba przestanę czytać ustawy bo tylko stresu można się nabawić.

    --
    Pawełj

  • 6. Data: 2007-02-22 09:55:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Feb 2007, pawelj wrote:

    > Chyba przestanę czytać ustawy bo tylko stresu można się nabawić.

    Nie poddawaj się :)
    Za chwilę oprócz samych przeszkód zaczniesz widzieć również w owych
    ustawach argumenty za tym że coś MOŻNA zrobić.

    pzdr, Gotfryd