  • 1. Data: 2004-05-18 09:14:37
    Temat: delegacja?
    Od: "Andzia" <t...@t...com.pl>

    Witam grupowiczów!

    Mam dotyczący diet, delegacji... sama nie wiem. Już wykładam: załóżmy, że
    chcę założyć DG, nie będę zatrudniać pracowników. KPiR, podatek liniowy 19 %
    (dużo przychodów, mało kosztów-dobrze myślę, że tak będzie korzystniej?)
    Siedziba firmy w mieście A. Jednak 95 % czasu działam w mieście B, zatem
    muszę tam mieszkać-coś jeść i gdzieś spać. Mogę wynająć mieszkanie i wrzucić
    to w KUP? Oczywiście faktura będzie... Trochę wydaje mi się to naciągane...
    A może jako delegacje? Ale cały czas delegacje? Gdzie mogę znaleźć tekst
    jednolity rozporządzeń na temat delegacji i diet?
    Za dużo tych kombinacji...
    Pozdrawiam,
    A.