  • 1. Data: 2003-06-02 14:18:05
    Temat: czyżby zdrowotne w tymi miesiącu było niższe niż w poprzenich dwóch ?:))
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    z zusu wyczytałem, że zdrowotne wyniesie "tylko" 135,17 zł wobec 142,35 w
    kwietniu i maju

    czyżby chwilowa obniżka :)))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-06-03 06:30:10
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    plusz wrote:

    > z zusu wyczytałem, że zdrowotne wyniesie "tylko" 135,17 zł wobec
    > 142,35 w kwietniu i maju
    >
    > czyżby chwilowa obniżka :)))

    Tak jest co roku. Wypłaty w I kwartale są niższe niż w IV poprzedniego
    roku.

    I tylko jedna uwaga: Te nowe stawki dotyczą dopiero składek za czerwiec
    płatnych w lipcu

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,