  • 1. Data: 2004-01-19 17:58:33
    Temat: czy są już jakieś organizacje pożytku publicznego ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    chciałbym 1% mojego podatku przeznaczyć na organizacje pożytku publicznego

    czy są już jakieś zarejestrowane ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2004-01-19 19:55:53
    Od: "Dada" <d...@p...onet.pl>

    na razie zaczely spływac wnioski o rejestracje - do 6 stycznia wpłynęło ich
    15 - jedna z pierwszych
    - Polska Akcja Humanitarna

    Ale czy w praktyce uda sie ten 1% przekazac.... hm... - spojrz na tekst:
    http://www.ngo.pl/wiadomosci_szczeg.asp?id=14792

    Pozdrawiam
    Daria

  • 3. Data: 2004-01-19 22:22:27
    Od: "SpinaBifida" <S...@w...pl>

    > Ale czy w praktyce uda sie ten 1% przekazac.... hm... - spojrz na tekst:
    > http://www.ngo.pl/wiadomosci_szczeg.asp?id=14792

    postaram sie do konca tygodnia zlozyc KRS-W-OPP
    stowarzyszenie jest w koncowej fazie rejestracji
    osmiele sie podac tu na forum nr.rachunku bankowego z prosba o wplaty
    przy okazji zobaczymy jak to funkcjonuje z kazdej strony:-)
    a cel szczytny
    pomoc dla niepelnosprawnych dzieci
    szczegolnych dzieci

    Spina Bifida Stowarzyszenie Pomocy Chorym z Rozszczepem Kręgosłupa i
    Wodogłowiem

    pozdrawiam
    grzess

  • 4. Data: 2004-01-20 08:30:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Jan 2004, SpinaBifida wrote:
    [...]
    >+ przy okazji zobaczymy jak to funkcjonuje z kazdej strony:-)

    Tego nie zobaczymy: bo "to" można zobaczyć dopiero o ile
    zostanie ujawniona cała księgowość takiego stowarzyszenia :]
    Poproszę bez urazy - chcę tylko zaprotestować jakoby
    załatwienie formalności wstępnych cokolwiek "pokazywało" :),
    bo prasa w 2003 r parę przypadków wyciągnęła na wierzch
    (w tym "użyteczności" ulubionych przez sądy orzekające
    nawiązki "na cel") które prezentowały się mało "użytecznie".
    Nie zdziw się ewentualną nieufnością dookoła...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2004-01-20 15:40:33
    Od: "SpinaBifida" <s...@w...pl>

    > Tego nie zobaczymy: bo "to" można zobaczyć dopiero o ile
    > zostanie ujawniona cała księgowość takiego stowarzyszenia :]

    nie trzeba ujawniac calej ksiegowosci (zreszta to zadna tajemnica) aby
    zobaczyc jak to funkcjonuje
    moge zainteresowanym udzielac informacji, jak to dziala z obu stron
    czy sa kontrole krzyzowe itp...

> [...]
    > nawiązki "na cel") które prezentowały się mało "użytecznie".
    > Nie zdziw się ewentualną nieufnością dookoła...

    nie zdziwi mnie nieufnosc dookola, w koncu sam tez jestem "dookola" i z dozą
    nieufnosci obseruje proby pozyskiwania funduszy na rozne cele
    samo zalatwienie formalnosci oczywiscie nic nie pokaze, pokaza zas wiele
    wplaty i odliczenia u darczyncow

    pozdrawiam
    grzess