  • 1. Data: 2005-08-02 19:25:14
    Temat: co z podatkiem vat od paliwa
    Od: "Profil1" <K...@n...pl>

    Do dnia 22.08 odliczam Vat od samochodów powyżej 3,5 tony co po tym dniu .
    Jak mam stępel z badania na stacji diagnostycznej to spokojnie a jeśli nie?

  • 2. Data: 2005-08-02 21:04:30
    Temat: Re: co z podatkiem vat od paliwa
    Od: "m." <m...@w...pl>

    Użytkownik "Profil1" <K...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Do dnia 22.08 odliczam Vat od samochodów powyżej 3,5 tony co po tym dniu .
    > Jak mam stępel z badania na stacji diagnostycznej to spokojnie a jeśli
    nie?

    To pewnie będzie zalezało od US. I od czlowieka na którego się w tym US
    trafi.
    Zapytaj w swojej skarbówce.

    m.

  • 3. Data: 2005-08-17 18:51:52
    Od: "Bea" <b...@g...pl>

    Zajrzyj dokladnie do ustawy.
    Zdaje sie ze tam jest napisane, ze vat mozna odliczac od samochodow powyzej
    3,5 tony.
    Nie mozna ponizej 3,5t i wtedy ewentualnie trzeba robic badania
    diagnostyczne.

    Pozdrawiam!

    Bea