  • 1. Data: 2005-06-22 18:02:54
    Temat: certyfikat
    Od: "Dorota" <n...@p...onet.pl>

    Witam. Jakie warunki muszę spełnić aby uzyskać certyfikat na prowadzenie
    biura rachunkowego? Będę wdzięczna za informację do jakich przepisów muszę
    sięgnąć.

  • 2. Data: 2005-06-22 23:06:17
    Temat: Re: certyfikat
    Od: "nocnyMarek" <n...@N...gazeta.pl>

    Dorota <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam. Jakie warunki muszę spełnić aby uzyskać certyfikat na prowadzenie
    > biura rachunkowego? Będę wdzięczna za informację do jakich przepisów muszę
    > sięgnąć.

    http://www.mf.gov.pl/_files_/rachunkowosc/uslugowe_p
    rowadzenie_ksiag_rachunko
    wych/rozporzadzenie_po_nowelizacji.pdf

  • 3. Data: 2005-06-23 05:03:41
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    "Jakie warunki muszę spełnić aby uzyskać certyfikat na prowadzenie biura
    rachunkowego? Będę wdzięczna za informację do jakich przepisów muszę
    sięgnąć. "

    Re : Post ten zmusza mnie, zdeklarowanego liberała i przeciwnika wszelakiej
    ingerencji państwa w sferę działalności gospodarczej do częściowej
    weryfikacji poglądów. Bo jak to u licha jest, że osoba, która zamierza
    merytorycznie obsługiwać skomplikowane sprawy podatników pyta się na grupie
    dyskusyjnej "do jakich przepisów muszę sięgnąć w sprawie certyfikatu" ?????

    Dorotko ! To, czy kompromitujesz się/dyskwalifikujesz się (jako kandydat na
    prowadzenie biura) przez zadanie takiego pytania - to Twoja sprawa. Ale na
    szczęście dla podatników Ministerstwo Finansów dość starannie weryfikuje
    kwalifikacje kandydatów przed wydaniem certyfikatu/licencji. I to nie tylko
    kwalifikacje formalne, ale faktyczną wiedzę - poprzez system
    egzaminów/testów itp , z którymi nawet absolwenci kierunku
    rachunkowości+prawa +praktyka nie zawsze sobie radzą i do owych egzaminów
    "podchodzą" wielokrotnie.

  • 4. Data: 2005-06-23 16:44:49
    Od: "Dorota" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej R."
> [...]
    > egzaminów/testów itp , z którymi nawet absolwenci kierunku
    > rachunkowości+prawa +praktyka nie zawsze sobie radzą i do owych egzaminów

    Andrzejku! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich słów. Widzę, że poruszyłam
    Cię do głębi swą nieporadnością. Z całą pewnością jesteś osobą
    wszechstronnie uzdolnioną, obytą z prawem itd. itp. Powinnam więc
    chyba(??????) uznać za zaszczyt, że zechciałeś złożyć swe dłonie na
    klawiaturze i napisać do mnie w przypływie Weny tych kilka jakże
    "krzepiących i pouczających" słów.

    Daruj sobie jednak na przyszłość tego typu oceny, bo nie masz do tego
    żadnego prawa!

    Rozczaruję Cię ponownie: egzamin mnie nie dotyczy. Na pewno teraz jesteś
    "zniesmaczony".

    Życzę miłego popołudnia.

  • 5. Data: 2005-06-24 07:29:07
    Od: "BAH" <b...@...pl>

    Użytkownik "Andrzej R." <a...@n...pl> napisał w
    wiadomości

> [...]
    > egzaminów/testów itp , z którymi nawet absolwenci kierunku
    > rachunkowości+prawa +praktyka nie zawsze sobie radzą i do owych egzaminów

    Lepiej dla podatników było by gdyby M.Fin. z równą starannością
    zweryfikował te "skomplikowane" przepisy prawne
    a nie zmuszał ich do korzystania z drogich usług zweryfikowanej kasty.
    Nawet Ci zweryfikowani nie zawsze mają faktyczną wiedzę
    jeśli jej nie uzupełnią.

    Jesli uczelnia wyższa (po tylu latach) nie jest w stanie przygotować
    do takiego egzaminu. to jest to sytuacja chora.

    BAH