  • 1. Data: 2003-03-26 10:51:23
    Temat: bon towarowy
    Od: "jelscyn" <J...@w...pl>

    Jaki mam zapłacić podatek od bonu towarowego, i jaka stawke.
    Bardzo prosze o odpowiedz.
    Marzena

  • 2. Data: 2003-03-26 11:06:49
    Temat: Re: bon towarowy
    Od: a...@p...onet.pl

    > Jaki mam zapłacić podatek od bonu towarowego, i jaka stawke.
    > Bardzo prosze o odpowiedz.
    > Marzena

    Moze troche wiecej szczegolow.
    Dostalas ten bon, czy sama je rozdajesz, od kogo, komu, z jakiego tytulu, kwota
    itp.

    Karol

  • 3. Data: 2003-03-26 11:40:17
    Temat: Odp: bon towarowy
    Od: "jelscyn" <J...@w...pl>

    Bon ten dostałam na kwote 50zł.z pracy.
    Podobno od tego trzeba zapłacic podatek 19%.
    Czy tylko 19% czy jakis jeszcze?

  • 4. Data: 2003-03-26 17:44:05
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "jelscyn" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bon ten dostałam na kwote 50zł.z pracy.
    > Podobno od tego trzeba zapłacic podatek 19%.
    > Czy tylko 19% czy jakis jeszcze?

    IMHO to do pobrania podatku zobowiazany jest pracodawca.
    Poza tym trzeba sprawdzic zapisy ustawy o PDOF.
    Gdyby byl to bon sfinansowany przez ZFŚS to AFAIR wystepuja kwota
    niepodlegajaca opodatkowaniu.
    Nie mam pod reka przepisow, to Ci nie pomoge.
    Ale jak pogoglasz to znajdziesz odpowiednie informacje.

    Karol

  • 5. Data: 2003-03-26 23:15:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Mar 2003, Karol wrote:

    >+ Użytkownik "jelscyn" <J...@w...pl> [...]
    >+ > Bon ten dostałam na kwote 50zł.z pracy.
    >+ > Podobno od tego trzeba zapłacic podatek 19%.
    [...]
    >+ Gdyby byl to bon sfinansowany przez ZFŚS to AFAIR wystepuja kwota
    >+ niepodlegajaca opodatkowaniu.
    >+ Nie mam pod reka przepisow, to Ci nie pomoge.

    Pewnie to:
    +++++
    Art. 21. 1. Wolne od podatku dochodowego są:
    67) wartość rzeczowych świadczeń okolicznościowych otrzymanych przez
    pracownika, sfinansowanych w całości ze środków zakładowego funduszu
    świadczeń socjalnych lub funduszy związków zawodowych - do wysokości nie
    przekraczającej w roku podatkowym połowy kwoty najniższego wynagrodzenia
    za pracę, ogłaszanego na podstawie odrębnych przepisów, za grudzień roku
    poprzedzającego rok podatkowy; rzeczowymi świadczeniami okolicznościowymi
    są w szczególności: bony towarowe, paczki świąteczne dla dzieci, bilety na
    imprezy sportowe lub kulturalne,
    -----

    >+ Ale jak pogoglasz to znajdziesz odpowiednie informacje.

    A tam, biedny google... ;)

    pzdr, Gotfryd