  • 1. Data: 2006-01-20 11:24:49
    Temat: błąd w PIT4 - jak skorygować?
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W maju wysłałem i opłaciłem PIT4
    teraz przygotowując PIT11/8B okazuje się, że zamiast policzyć podatek od
    1800 zł, policzyłem od 800 :)
    więc do US nie wysłałem i nie uwzględniłem 95 zł (umowa o dzieło z
    prawami autorskimi)

    Proszę o podpowiedź, ajk najlepiej to poprawić?

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 2. Data: 2006-01-21 13:21:51
    Temat: Re: błąd w PIT4 - jak skorygować?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Jan 2006, plusz wrote:

    > W maju wysłałem i opłaciłem PIT4
    > teraz przygotowując PIT11/8B okazuje się, że zamiast policzyć podatek od 1800
    > zł, policzyłem od 800 :)

    Czekaj... źle *sprawdziłeś* jak rozumiem?
    Przecież policzyć powinien podatnik (wykonawca), co oczywiście nie
    zwalnia płatnika (zamawiającego czyli ciebie jak rozumiem)
    z odpowiedzialności.

    Trudna sprawa :]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2006-01-21 23:14:26
    Od: "wojtek" <w...@t...onet.pl>

    normalnie wypełnij pita 4 z właściwymi kwotami , napisz pismo ,że błąd był
    spowodowany - nie wiem czym wymyśl - dopłać podatek odsetki i już