  • 1. Data: 2002-03-25 11:39:44
    Temat: bilans osoby fizycznej
    Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl>

    Czy ktos moze mi wyjasnic co to jest bilans osoby fizycznej prowadzacej DG?
    Jezeli jestem ryczaltowcem to czy tez mnie to dotyczy?
    violeczka

  • 2. Data: 2002-03-25 12:12:26
    Temat: Re: bilans osoby fizycznej
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Użytkownik "violeczka" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos moze mi wyjasnic co to jest bilans osoby fizycznej prowadzacej
    DG?
    > Jezeli jestem ryczaltowcem to czy tez mnie to dotyczy?
    > violeczka
    Sporządzenie bilansu dotyczy osób które prowadzą pełną księgowość.czyli nie
    robią tego osoby na ryczałcie, książce przychodów i rozchodów oraz karcie
    podatkowej.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-03-25 12:18:50
    Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl>

    Dziekuje

  • 4. Data: 2002-03-25 13:08:25
    Od: k...@p...com (KaMeL)

    Witaj violeczka,

    W Twoim liście datowanym 25 marca 2002 (12:39:44) można przeczytać:

    v> Czy ktos moze mi wyjasnic co to jest bilans osoby fizycznej prowadzacej DG?
    v> Jezeli jestem ryczaltowcem to czy tez mnie to dotyczy?
    v> violeczka

    A jednak sporządza się bilans firmy na KPiR, niektóre banki tego
    wymagają, jest to uproszczona forma bilansu, mam w excelu taki wzór do
    wypełnienia (również uproszczony rachunek wyników). Jeśli ktoś chce to
    zapraszam na priva to wyślę.

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl