  • 1. Data: 2004-01-13 23:08:49
    Temat: auto-jako wyposazenie firmy?
    Od: "gregor" <g...@g...pl>

    czy samochod moze byc wyposazeniem?bo jest tak stary ze roku w firmie nie
    przejezdzi...i nie moge go wprowadzic do firmy jako srodek trwaly.....jakie
    mam prawa odnosnie takiego auta?znaczy kupuje benzyne,olej itp...czy
    odliczam vat od faktury czy odliczam calosc tak jak przy kilometrowce?jestem
    vat'owcem
    z gory dzieki za odpowiedz...

  • 2. Data: 2004-01-20 11:49:23
    Temat: Re: auto-jako wyposazenie firmy?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Jan 2004, gregor wrote:

    >+ czy samochod moze byc wyposazeniem?

    Z dotychczasowym dyskusji pamiętam że nikt nie podał uzasadnienia
    aby miało być inaczej...

    >+ bo jest tak stary ze roku w firmie nie
    >+ przejezdzi...i nie moge go wprowadzic do firmy jako srodek trwaly.....

    A to dlaczego ? Ze względu na "przewidywany okres" - czy
    jakiegoś innego ?

    >+ jakie mam prawa odnosnie takiego auta?

    Moment. Ty nam raczej wytłumacz jak chcesz *wprowadzić* ów
    samochód do DG. Bo dla "niewprowadzonego" wiadomo jakie są
    'technologie liczenia' (z kilometrówką).
    *KUPISZ* ten samochód np. za 1600 zł ?
    Czy jesteś lepszy od Orki i podasz nam podstawę prawną pozwalającą
    zaliczyć do kosztów "ST na warunkach szczególnych" (czyli po polsku
    jako wyposażenie właśnie) coś co jest majatkiem "osobistym" ?
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)