  • 1. Data: 2006-08-28 11:15:04
    Temat: anulowanie aktu notarialnego
    Od: "-AK-" <a...@t...com.pl>

    Zakupiłem część udziałów w działce na mocy aktu notarialnego.
    Rozpoczęliśmy ze wspólnikiem budowę domu
    Chciałbym się z tego wycofać. Jak to zrobić ?
    --
    Andrzej, Katowice

  • 2. Data: 2006-08-28 20:22:56
    Temat: Re: anulowanie aktu notarialnego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Aug 2006, -AK- wrote:

    > Zakupiłem część udziałów w działce na mocy aktu notarialnego.
    > Rozpoczęliśmy ze wspólnikiem budowę domu
    > Chciałbym się z tego wycofać. Jak to zrobić ?

    IMVHO czynność taka nosi nazwę "zniesienie współwłasnosci" i tego
    hasła wypada poszukać :)
    Samo "zniesienie" AFAIK jest zwolnione z PCC, ale ew. wyrównywanie
    (płatnościami pieniężnymi czy innymi rozliczeniami) AFAIR podlega
    (pod PCC). A niepodatkowych elementów nie ruszam :)

    pzdr, Gotfryd