  • 1. Data: 2005-04-30 15:24:16
    Temat: Zwrot podatku przy stracie
    Od: "Tomasz Majewski" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam !!!

    Pracuje w firmie (pracownik fizyczny) i zamierzam rownolegle otworzyc interes
    "na swoje", zastanawiam sie czy jak w wlasnej firmie bede mial straty (a na
    napewno na poczatku tak bedzie) to czy dostane zwrot z podatku placonego przez
    mojego pracodawce ?

    Za wszystkie odpowiedzi z gory dziekuje i pozdrawiam

    Tomasz

  • 2. Data: 2005-04-30 18:02:02
    Temat: Re: Zwrot podatku przy stracie
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    haha kazdy by tak chcial
    niestety sa to rozne zrodla tzn.: praca, pozarolinicza dzial.gosp.
    tak ze niestety nie

  • 3. Data: 2005-04-30 18:26:47
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2005 15:24:16 +0000 (UTC), Tomasz Majewski napisał(a):

> [...]
    > mojego pracodawce ?
    >
    > Za wszystkie odpowiedzi z gory dziekuje i pozdrawiam

    O ile dobrze pamiętam to nie. Straty można odliczać tylko z tego samego
    źródła dochodów - czyli z działalności - w latach następnych.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2005-04-30 23:03:08
    Od: "Mariusz" <M...@p...ift.uni.wroc.pl>

    > O ile dobrze pamiętam to nie. Straty można odliczać tylko z tego samego
    > źródła dochodów - czyli z działalności - w latach następnych.

    Jeśli miałem dochód z DG ale na tyle nie duży, że nie zapłaciłem przez cały
    rok zaliczki na podatek, a jednocześnie mój pracodawca zapłacił za mnie taką
    zaliczkę z umowy o pracę. To czy mogę sobie rozliczyć stratę z 2003 roku (do
    wysokości dochodu z DG) i czy wtedy będę mogł odzyskać zaliczkę zapłaconą
    przez mojego pracodawcę?

    pozdrawiam
    Mariusz