  • 1. Data: 2009-04-04 19:35:47
    Temat: Zwrot nadpłaty z PIT za 2008 przez spadkobierców
    Od: al <m...@o...eu>

    Witam,
    Czy jest możliwość rozliczenia matki emerytki zmarłej w styczniu 2009
    PITem przez syna za rok 2008 z powodu zwrotu nadpłaty należnej matce.
    ZUS wydał tylko PIT 11 około 15marca na życzenie rodziny i zawiadomił
    o śmierci US. Jeśli jest taka możliwość to proszę podać podstawę
    prawną. Matka
    rozliczała się samodzielnie. Ja jestem pełnoletni ale jeszcze
    studiuję.
    Pozdrawiam
    AL