  • 1. Data: 2011-01-07 07:06:08
    Temat: Zniszczona komórka i zakup nowej
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Wpadła mi komórka do wody i niestety nie da się naprawić. Wartość miała ok
    600 zł.
    Czy potrzebne mi będzie teraz jakieś zaświadczenie z serwisu na piśmie, czy
    coś podobnego aby jej się pozbyć z wyposażenia?
    A może wystarczy potwierdzenie oddania do recyklingu/utylizacji? A może nie
    muszę produkować żadnych papierów?
    Czy przy zakupie nowej komórki na fakturę VAT-marża mogę ją zaliczyć w KUP,
    czy kupić na "normalną" fakturę?
    Jacek

  • 2. Data: 2011-01-07 21:42:36
    Temat: Re: Zniszczona komórka i zakup nowej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Jan 2011, Jacek wrote:

    > Czy przy zakupie nowej komórki na fakturę VAT-marża mogę ją zaliczyć w KUP

    Ależ oczywiście - co by miało stać na przeszkodzie, poza być może
    przypadkiem kupienia "komórki" za >3500 zł?

    pzdr, Gotfryd