  • 1. Data: 2007-05-12 13:27:54
    Temat: Zawód sportowiec ?
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy moglibyście mi napisać, czy istnieje możliwość założenia działalności
    gospodarczej jako "sportowiec" ? Konkretnie chodzi mi o taką sytuację: ktoś
    trenuje jakiś sport. Raz na jakiś czas dostaje propozycję startu w zawodach za
    odpowiednie wynagrodzenie. Nie są to propozycje regularne, bo zależą od trwania
    sezonu itp. I teraz taki sportowiec mógłby sobie wszelkie zakupy (sprzęt,
    suplementy diety, sala treningowa itp) liczyć jako koszty oraz odliczać vat ? Da
    radę coś takiego zrobić ?

    Z góry dzięki.