  • 1. Data: 2003-02-15 16:21:20
    Temat: Zarządzanie Wspólnotą Mieszkaniową
    Od: "Dariusz Boncler" <d...@e...com.pl>

    Czy będąc członkiem Wspólnoty mieszkaniowej mogę pobierać wynagrodzenie
    (jako członek jej Zarządu) na podstawie umowy o dzieło? Chodzi oczywiście o
    uniknięcie kontaktów z ZUS.

    Pozdrawiam,
    Darek Boncler

  • 2. Data: 2003-02-17 06:59:42
    Temat: Re: Zarządzanie Wspólnotą Mieszkaniową
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 15-02-2003 17:21, Użytkownik Dariusz Boncler napisał:
    > Czy będąc członkiem Wspólnoty mieszkaniowej mogę pobierać wynagrodzenie
    > (jako członek jej Zarządu) na podstawie umowy o dzieło? Chodzi oczywiście o
    > uniknięcie kontaktów z ZUS.

    Nie da się zarządzac na podst. umowy o dzieło.
    Jaki byłby przedmiot tej umowy?
    "Zarządzenie wspólnotą do dnia 31 marca" - czyli po tym termieni
    wspólnota będzie juz trwale "zarządzona"?

    No chyba że to będzie umowa na przekopanie trawnika, pomalowanie ławek,
    itp. itd. :-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk