  • 1. Data: 2005-03-31 14:04:45
    Temat: Zarobki w "samorządzie"...
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanie: ile rzeczywiście(!) można zarobić w Wojewódzkich Urzędach
    Pracy, Urzędach Miejskich itp. w wydziałach/sekcjach/referatach zajmujących
    się szeroko pojętą tematyką funduszy unijnych jako NOWO przyjęty pracownik
    (bez stażu, po okresie próbnym)?

    Czy instytucje samorządowe (wymienione powyżej) otrzymują premie, trzynastki
    itp. (podobnie jak w instytucjach rządowych np. Urzędzie Wojewódzkim czy
    Urzędach Skarbowych)?

    Dzięki za odpowiedzi (szczególnie pracowników służby cywilnej:)

    Pozdrawiam
    T.N.

    P.S. Z góry przepraszam za pisanie na tej grupie, ale czytelnicy z innych
    grup nie bardzo chcą odpowiadać...
    P.S. Interesują mnie wyłącznie płace w "samorządzie"...

  • 2. Data: 2005-04-01 06:36:27
    Temat: Re: Zarobki w "samorządzie"...
    Od: Gerwazy <m...@o...pl>

    Tomasz Nowak napisał(a):
> [...]
    > się szeroko pojętą tematyką funduszy unijnych jako NOWO przyjęty pracownik

    no cóż: w pewnej Gminie osoba odpowiedzialna m.in. za pozyskiwanie
    środków z funduszy unijnych zarabia ok. 2600brutto plus premie
    miesięczne (osoba wcześniej praktykowała w kancelarii prawniczej) ale za
    to osoba odpowiedzialna za promocję Gminy 600netto, wniosek jest dość
    oczywisty jak sądzę :-)
    natomiast przetransponuj to sobie do poziomu który Cię interesuje :-)

    > Czy instytucje samorządowe (wymienione powyżej) otrzymują premie,trzynastki
    > itp. (podobnie jak w instytucjach rządowych np. Urzędzie Wojewódzkim czy
    > Urzędach Skarbowych)?

    no ja nie słyszałem o instytucjach samorządowych w których nie byłoby 13

> [...]
    > T.N.
    >
    > P.S. Z góry przepraszam za pisanie na tej grupie, ale czytelnicy z innych

    ja się nie dziwię ;) przypuszczalnie chodzi o to że Tobie może się udać
    wynegocjować lepszą pensję niż oni mają ;)

    > P.S. Interesują mnie wyłącznie płace w "samorządzie"...

    Gerwazy

  • 3. Data: 2005-04-01 07:32:15
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]

    >no cóż: w pewnej Gminie osoba odpowiedzialna m.in. za pozyskiwanie
    >środków z funduszy unijnych zarabia ok. 2600brutto plus premie
    >miesięczne [...]
    w postaci lapowek :-)

    TB