  • 1. Data: 2003-11-13 09:37:54
    Temat: Zaległe świadectwo pracy
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl>

    Mam pytanie:
    Maz pracuje w firmie prywatnej od 1991 roku, pierwszy rok ta firma nazywala
    sie X i wlascicielem byl syn, po roku zmienila nazwe na Y i wlascicielem
    jest ojciec.
    Nie wystawiono wowczas mezowi swiadectwa pracy (blad mojego meza sie sie nie
    upomnial),
    teraz kiedy miedzy innymi potrzebujemy te informacje do RP-7 okazuje sie ze
    nie moga
    wystawic dokumentu za tamten okres bo nie maja pieczatki zakladu i zaklad X
    poprostu
    nie istnieje. Co w takiej sytuacji powinnismy zrobic?? Czy moze pracodawca
    wystawic
    swiadectwo pracy przystawiajac pieczatki zakladu obecnego ??
    Prosze o rade bo chociaz znam sie troche na problemach kadro-płacowych - w
    tym przypadku
    moja wiedza jest za mala.

    Dziekuje za pomoc!!!

    Aśka

  • 2. Data: 2003-11-14 06:32:54
    Temat: Re: Zaległe świadectwo pracy
    Od: "Sławek Cz" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nazywala
    > sie X i wlascicielem byl syn, po roku zmienila nazwe na Y i wlascicielem

    Mało danych:
    Czy było wypowiedzenie umowy (ew. porozumienie stron) czy też nastapiło
    przejście zakładu na zasadzie art 23(1) KP ???

    >Co w takiej sytuacji powinnismy zrobic?? Czy moze pracodawca
    > wystawic
    > swiadectwo pracy przystawiajac pieczatki zakladu obecnego ??

    Jeżeli art 23 KP to mąż pracuje cały czas w "tej samej firmie" (masz
    odpowiedź...)

    > Nie wystawiono wowczas mezowi swiadectwa pracy (blad mojego meza sie sie
    nie
    > upomnial),

    To zakład pracy ma obowiazek wydać Św Pr. (art 97KP) - (z zatrzeżeniem
    powyzszej odpowiedzi)

    Sławek

  • 3. Data: 2003-11-17 06:08:21
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl>

> [...]
    > odpowiedź...)

    > nie
    >
    > To zakład pracy ma obowiazek wydać Św Pr. (art 97KP) - (z zatrzeżeniem

    Bardzo dziękuję za konkretną odpowiedź !!
    Muszę rozpoznać bliżej temat i załatwić sprawę do końca!!

    Wielkie dzieki :-)

    Aśka