  • 1. Data: 2009-05-02 15:20:46
    Temat: Zakup mieszkania -podatek
    Od: "Krawat" <a...@W...gazeta.pl>

    W zeszłym roku kupiłem mieszkanie a w zasadzie spółdzielcze własnościowe prawo
    do lokalu. Oczywiście opłaciłem jakieś tam podatki u notariusza. Oczywiście
    brałem kredyt na mieszkanie. Mieszkanie wpisałem do księgi wieczystej.

    Wypełniłem PIT-37 nie wpisując nigdzie nic na temat zakupu mieszkania, i tak
    się zastanawiam czy na pewno wszystko jest ok? Powinienem coś szczególnego
    zaznaczyć w Picie?

  • 2. Data: 2009-05-02 17:23:11
    Temat: Re: Zakup mieszkania -podatek
    Od: spp <s...@o...pl>

    Krawat pisze:
> [...]
    > się zastanawiam czy na pewno wszystko jest ok? Powinienem coś szczególnego

    Nic. To prawidłowa sytuacja.

    --
    spp