  • 1. Data: 2009-11-05 07:04:51
    Temat: [ZUS] jest chory ...
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tak sobie kiedyś dyskutowaliśmy o ZUSie, to może warto zauważyć dość
    pouczający artykuł i doczytać z niego wątek dotyczący ZUS-u.

    Click --> http://tinyurl.com/zus-jest-chory

    Piotrek

    PS.
    Nie jestem uprzedzony do kobiet w ciąży oraz wychowujących małe dzieci.

    Mogę nawet powiedzieć, że bohaterka artykułu wzbudziła we mnie coś w
    rodzaju podziwu ze względu na sprawność w egzekwowaniu swoich praw.
    Co zupełnie bez uzasadnienia przez autora zostało odczytane jako
    "dymanie" pracodawcy i przy okazji kilkunastu milionów osób płacących
    "na ZUS" ;-)

  • 2. Data: 2009-11-05 14:25:12
    Temat: Re: [ZUS] jest chory ...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotrek wrote:
> [...]
    > Co zupełnie bez uzasadnienia przez autora zostało odczytane jako
    > "dymanie" pracodawcy i przy okazji kilkunastu milionów osób płacących

    Ale oszo chosi?

    Czy zrobiła coś niezgodnego z prawem?

  • 3. Data: 2009-11-05 15:02:30
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    witek wrote:
    > Ale oszo chosi?
    >
    > Czy zrobiła coś niezgodnego z prawem?

    Tego nie wiemy, ponieważ nie zostało stwierdzone czy wystawiane L4
    dokumentowały stan faktyczny.

    Jednakowoż zakładając, że tak było to teza z subject mojego postu tym
    bardziej wydaje się zasadna.

    Piotrek

  • 4. Data: 2009-11-06 10:01:41
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Piotrek pisze:
> [...]
    > Co zupełnie bez uzasadnienia przez autora zostało odczytane jako
    > "dymanie" pracodawcy i przy okazji kilkunastu milionów osób płacących
    No cóż. "Dziennikarz" wykazał się jak zwykle wysokimi kompetencjami,
    wydając niemal wyrok. Być może to jest akurat przypadek osoby
    rzeczywiście chorej - ani on, ani my nie jesteśmy w stanie tego ocenić.
    Znając jedynie sprawność działania ZUS można domniemywać, że jego
    pracownicy również nie są w stanie tego zrobić, co rodzi podejrzenie
    "dymania" :->

    Maciek

  • 5. Data: 2009-11-06 16:09:59
    Od: "Maciek" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawność działania ZUS można domniemywać, że jego pracownicy również nie
    > są w stanie tego zrobić, co rodzi podejrzenie "dymania" :->

    Jakiej chorej? Z odległości kilku kilometrów śmierdzi
    przekrętem cwaniaków z PiS.
    Czyż nie pamiętamy słynnej próby wyłudzenia przez pisomatołków
    po 300 złotyh za ucieczkę z sali posiedzeń sejmu?
    Ale te nędzne 300 zł. było nie do pogardzenia:(((

    Pan poseł Hoffman wręcz jest dumny, że "specjaliści od prawa
    pracy" (a w tej partii i na najwyższym urzędzie) jest kilku, doradzili
    mu jak wydymać tzw. ojczyznę, o której z ich gąb codziennie słyszymy.
    Tam chodziło o 300 zł., a tu proszę, paręset tysięcy złotych.

    Proste?
    Proste.
    Kto za to płaci? Ty za to płacisz, ja za to płacę.
    To jak ma wystarczyć na renty, emerytury lub siedziby ZUS w stylu pałacu???

    Niech się jeszcze znajdzie jakiś obrońca uczciwych inaczej - czytaj PiS,
    patrz
    Telegraf, FOZZ, Fundacja prasowa Solidarność, Cargo Modlin itd. itp. wtedy
    porozmawiam inaczej.

    --
    Uczciwy - tak zwyczajnie

  • 6. Data: 2009-11-07 11:30:30
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Maciek pisze:
> [...]
    > po 300 złotyh za ucieczkę z sali posiedzeń sejmu?
    > Ale te nędzne 300 zł. było nie do pogardzenia:(((
    Twoja retoryka poraża. Nie przyszło do głowy, że mogła mieć komplikacje
    w trakcie ciąży, a potem w trakcie porodu? Póki nie masz dowodów, że
    robi ZUS w ch* to sobie daruj.

    Maciek