-
1. Data: 2006-01-05 15:32:14
Temat: Wynajem powierzchni reklamowej (Internet) - ponawiam prośbę
Od: GreGo <N...@o...pl>
Witam,
Ponawiam prośbę o pomoc.
Po zmianach w programie partnerskim jednego z serwisów aukcyjnych przy
wypłacie pieniędzy należy wystawiać im rachunek i opłacać podatek.
Rachunek mogę sobie wydrukować od nich ze strony, ale co dalej mam zrobić?
Nie bardzo wiem jaki formularz wypełnić.
Czy ktoś może mi pomóc?
========================================
Informacja z ich strony:
"Pamiętaj, aby:
* wraz z pierwszym rachunkiem przesłać komplet dokumentów:
- oświadczenie, że nie jest przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów
ustawy o swobodzie działalności gospodarczej; przykładowa treść
oświadczenia:
Ja, niżej podpisany [imię i nazwisko], zamieszkały w [miejscowość], przy
[ulica, numer domu, numer mieszkania], PESEL [numer pesel]
oświadczam, że nie jestem przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy
o swobodzie działalności gospodarczej.
[data, podpis]
- potwierdzenie zarejestrowania Partnera jako podatnika podatku
od towarów i usług - w przypadku podatników VAT czynnych (ksero decyzji
o nadaniu numeru NIP i potwierdzenia zarejestrowania jako podatnik
czynny VAT (formularz VAT-5),
- lub oświadczenie, że Partner nie jest zarejestrowanym
podatnikiem VAT czynnym - w przypadku Partnerów zwolnionych z VAT;
przykładowa treść oświadczenia:
Ja, niżej podpisany [imię i nazwisko], zamieszkały w [miejscowość], przy
[ulica, numer domu, numer mieszkania], PESEL [numer pesel]
oświadczam, że nie jestem zarejestrowanym podatnikiem VAT czynnym.
[data, podpis]
* wystawić rachunek dokładnie na sumę, która została wypłacona za
pomocą formularza "Zarezerwuj kwotę do wypłaty" na stronie Stan konta i
płatności (w przypadku transferu na konto użytkownika w [NAZWA SERWISU
AUKCYJNEGO] należy wystawić rachunek na kwotę powiększoną o 20% premii);
* zadbać o wpisanie prawidłowych danych na rachunku: nazwy firmy
i/lub imienia i nazwiska, NIP-u, identyfikatora Użytkownika w [NAZWA
SERWISU AUKCYJNEGO]
* rachunek wystawić firmie [NAZWA FIRMY] Sp. z o.o. za usługę
"Najem powierzchni reklamowej za okres miesiąc-rok (nazwa użytkownika :
xxx)";
* podać numer konta, na który ma zostać zrealizowany przelew (w
przypadku wypłaty gotówkowej) lub podać zlecenie (transfer na konto
użytkownika w [NAZWA SERWISU AUKCYJNEGO] lub zamiana na punkty PayBACK);
* wysłać oryginał rachunku listem poleconym na adres:
[TU NAZWA I DANE ICH FIRMY]
* zapłacić należny podatek od otrzymanej kwoty (kwota jest kwotą
brutto).
Przy zachowaniu powyższych zasad, pieniądze zostaną przekazane w ciągu
21 dni roboczych od daty otrzymania rachunku (w przypadku wypłaty
gotówkowej) lub 5 dni roboczych (w przypadku wypłaty bezgotówkowej)."
====================================================
===================
I tyle. Zaplacic nalezny podatek... ale jak i jaki? Nic nie podaja... :-(
Pozdrawiam,
Grzegorz