  • 1. Data: 2002-11-03 07:53:06
    Temat: Wykup mieszkania spoldzielczego
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam,

    czy ktos zna link do informacji o obecnych regulacjach prawnych na temat wykupu
    mieszkania spoldzielczego? Czy to prawda, ze sejm pracuje nad nowa uchwala w tym
    zakresie, ktora mialaby wejsc w zycie do kwietnia 2003?

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2002-11-03 10:40:45
    Temat: Re: Wykup mieszkania spoldzielczego
    Od: ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com>

    p...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > mieszkania spoldzielczego? Czy to prawda, ze sejm pracuje nad nowa uchwala w tym
    > zakresie, ktora mialaby wejsc w zycie do kwietnia 2003?

    A ja slyszalem ze maja uregulowac status spoldzielni, jest to kolejny
    krok - wymog do UE. Byc moze juz tego dziadostwa nie bedzie.

    pozdrawiam,
    Radoslaw

    --
    : "TWORZAC REALIZUJEMY CELE" ( r.w. - AD`2002 )
    : ****************************************************

  • 3. Data: 2002-11-05 13:01:59
    Od: Piotr A. Dybczyński <d...@a...edu.pl>

    Dnia 3 Nov 2002 08:53:06 +0100 p...@p...onet.pl napisał/napisała:

    > czy ktos zna link do informacji o obecnych regulacjach prawnych na temat
    > wykupu mieszkania spoldzielczego?

    Ustawa o spółdz. mieszkaniowych + statut Twojej spółdz.

    > Czy to prawda, ze sejm pracuje nad nowa
    > uchwala w tym zakresie, ktora mialaby wejsc w zycie do kwietnia 2003?

    Druki sejmowe no. 315 i 873. Po drugim czytaniu, najprawdopodobniej nowelizacja
    zostanie uchwalona jeszcze w tym roku.

    PAD
    --