  • 1. Data: 2005-09-23 08:11:23
    Temat: Wykup firmy
    Od: Marcin <w...@p...fm>

    Wspolnie z 2 wspolnikami chcemy zalozyc spolke cywilna i wykupic firme
    ktora nalezy do brata jednego ze wspolnikow. Pytanie to jak kupic ja
    najtaniej, a przy okazji zeby nie mial jego brat problemow za to ze
    sprzedal firme za "zlotowke".

  • 2. Data: 2005-09-23 14:16:17
    Temat: Re: Wykup firmy
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to piątek, 23 września 2005 10:11, gdy Marcin napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> [...]
    > ktora nalezy do brata jednego ze wspolnikow. Pytanie to jak kupic ja
    > najtaniej, a przy okazji zeby nie mial jego brat problemow za to ze

    co rozumiesz przez ,,firmę''? Bo potocznie nazywa się tak przedsiębiorstwo.
    A jeśli przedsiębiorstwo jest DG OF lub SC to wykupić go nie można. Co
    innego, jak jest Zoo, Zoo ponoć można.

    Jeśli zaś chcesz kupić firmę, czyli markę, to jeśli nie jest jakaś
    specjalnie znana, to pewnie możecie ją wycenić nisko.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)