  • 1. Data: 2011-09-12 08:43:19
    Temat: Wyciag z KPR
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Witam
    Mam dostarczyc dla Banku kalkulacje dochodow brutto za ost. 6-mc
    w celu ustalenia limitu dla karty kredytowej.

    Moze ktos cos takiego robil i wie w jakiej formie
    to powinno zostac sporzadzone, bo konsultantka z Banku nie bardzo wiedziala :)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-09-12 15:21:43
    Temat: Re: Wyciag z KPR
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Waldek wrote:

    > Mam dostarczyc dla Banku kalkulacje dochodow brutto za ost. 6-mc
    > w celu ustalenia limitu dla karty kredytowej.

    Serio? W czasach kiedy wciskają te karty
    nie patrząc nawet jaki jest dochód,
    to jest jakiś bank, który żąda papierka?

    A co do meritum: skoro ma to byc paperek własnej
    produkcji (a nie jakieś kwity np
    z US o przewidywanym czy ubieglorocznym
    dochodzie), to napisz oświaczenie o dochodach.

  • 3. Data: 2011-09-12 15:28:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Sep 2011, cef wrote:

    > Serio? W czasach kiedy wciskają te karty
    > nie patrząc nawet jaki jest dochód,
    > to jest jakiś bank, który żąda papierka?

    Bo to działa tak, że żeby dostać kartę z wysokim limitem
    trzeba wykazać się... cierpliwością :>
    Szczególnie, jeśli po charakterystyce klienta widać że
    on kredytu nie potrzebuje :P, to mu się go wciska.
    Jak samemu się zgłosisz, to najpierw zasugerują żeby
    na kolanach... a potem inne wymogi ;)

    pzdr, Gotfryd