  • 1. Data: 2004-08-10 15:26:56
    Temat: Wycena oferty stworzenia strony www.
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą na temat j.w. ? Co konkretnie
    wyceniamy - jakie elementy bierzemy pod uwagę, aby wycena podana w ofercie
    była sensowna i nie odbiegała jakoś drastycznie od oczekiwań firmy
    organizującej przetarg?
    Z góry dzięki wszystkim, którzy będą chcieli podzielić się swoim
    doświadczeniem, Graszka.

  • 2. Data: 2004-08-10 17:18:27
    Temat: Re: Wycena oferty stworzenia strony www.
    Od: "beetle" <e...@o...pl>

    NTG

  • 3. Data: 2004-08-11 10:02:18
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

> [...]
    > organizującej przetarg?
    > Z góry dzięki wszystkim, którzy będą chcieli podzielić się swoim

    To Ty robisz dopiero pierwszą stronę w swoim życiu?
    I może startujesz od razu w przetargu?
    Woow!!!!!

  • 4. Data: 2004-08-11 15:49:12
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    > To Ty robisz dopiero pierwszą stronę w swoim życiu?
    > I może startujesz od razu w przetargu?
    > Woow!!!!!

    Czemu tak złośliwie? Kiedyś się zaczyna, prawda?
    Strony robi mój syn, ma ich w dorobku już kilkanaście i świetnie sobie z tym
    radzi (nie tylko programowo, ale też pod względem plastycznym - ma ciekawe
    pomysły graficzne i wyczucie).Teraz pojawiła się możliwość startu w
    przetargu , czego do tej pory nasza firma nie robiła i stąd moje pytanie.
    Czy wszystko już teraz jasne?
    Jeśli nie chcesz odpowiedzieć na moje pytanie lub uważasz że to NTG - jak
    poprzednik - to nie musisz przecież reagować. Więcej życzliwości :)))
    Pozdrawiam, Graszka.

  • 5. Data: 2004-08-12 08:59:58
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

> [...]
    jak
    > poprzednik - to nie musisz przecież reagować. Więcej życzliwości :)))

    Wcale to nie było złośliwe. Po prostu podziwiam.
    Musisz wiedzieć czego oczekuje kontrahent, ile jest w stanie dać i czy za
    tyle opłaca się robić.
    Ceny zależą od regionu (tzn. jego zasobności) ;)
    Profesjonalista za byle grosz nie zrobi a STUDENT pewnie tak (i w ten
    sposób psuje się opinię profesjonalistom).
    Trochę doświadczenia (i to złego) w tej działce mam więc nadal podziwiam.

  • 6. Data: 2004-08-13 21:59:13
    Od: "tg" <t...@o...pl>

> [...]
    > sposób psuje się opinię profesjonalistom).
    > Trochę doświadczenia (i to złego) w tej działce mam więc nadal podziwiam.

    Z konwersacji wnioskuje ze to nie byl apel o podziw ale prosba o rade.
    A konkluzje typu "Profesjonalista za byle grosz nie zrobi a STUDENT pewnie
    tak "
    sa raczej trywialne.
    pa pa,
    tommas

  • 7. Data: 2004-08-13 22:23:01
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    A student czesto jest lepszy niz profesjonalista .... I nie mow mi ze
    sie myle.