-
1. Data: 2004-05-11 22:58:00
Temat: Wsparcie dla Płatnika - wesołe
Od: "renosoft" <r...@p...onet.pl>
Miałem problem z bazą w Płatniku 6.02... oczywiście kombinowałem,
kombinowałe, ludzie z forum starali się pomóc a ja postanowiłem zasięgnąć
opini prawie u korzeni czyli w pomocy ZUS (telefon na stronach ZUS).
Zadzwoniłem i pytam jak z archiwum (zrobionego do jednej bazy) wyciągnąć
dane by je przetransferować do innej bazy czyli uzyskać pełnosprawną bazę
gotowa do pracy.
Odpowiedź pana "informatyka": a po co to robić, tam sa tylko śmieci nikomu
juz niepotrzebne!!!
Moja odpowiedź brzmiała: No przecież jeżeli jest tworzone archiwum to służy
zazwyczaj do przechowywania danych tak by mozna było po nie sięgnąć gdy
przyjdzie taka konieczność (czyli np. pad bazy żródłowej).
Odpowiedź: Nieprawda. By to uzyskac należy archiwizować plik bazy głównej.
Ja: No to po co jest to archiwum jeśli nie mozna z niego skorzystać?
Odpowiedź: cisza.....pi,pi,pi,pi rozmówca się rozłączył
Na początku trochę się zdenerwowałem a potem to już tylko śmiech mnie
ogarnął.
Pozdrowienia dla wsparcia technicznego Płatnika
przemol