  • 1. Data: 2007-12-08 19:05:16
    Temat: Wracam do Polski po 4 latach z USA...
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Wymeldowales sie z Polski wylatujac i zlozylem NIP3 w skarbowce, ze mieszkam w
    USA i nie mieszkam w Polsce i nie zarabiam niczego w Polsce. Przebywalem
    wiekszosc czasu w USA, czasem tylko wakacje na 2 tyg w Polsce. Teraz po 4
    latach wracam do Polski i mam troche grosza i chce sobie kupic mieszkanie. Po
    kupnie mieszkania pewnie skarbowka mnie wezwie z pytaniem skad mam kase.

    Czy musze im przedstawiac jakies rozliczenia? Czy podlegam wogole sprawdzaniu
    za lata, ktore nie przebywalem w Polsce??

  • 2. Data: 2007-12-11 20:56:47
    Temat: Re: Wracam do Polski po 4 latach z USA...
    Od: ArturS <n...@i...pl>

    "kjvirtual" swoja wiadomoscia sprowokowal(a) mnie do odpowiedzi:

    > Czy musze im przedstawiac jakies rozliczenia? Czy podlegam wogole sprawdzaniu
    > za lata, ktore nie przebywalem w Polsce??

    Weź na kredyt i po problemie :)

    --
    pozdrawiam

    "Powaga jest ostatnią szansą ludzi płytkich"- O. Wilde

    http://www.esurfland.pl