  • 1. Data: 2005-12-06 13:47:48
    Temat: [VAT7] Pola 48,49 nowego formularza?
    Od: " and" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Mam pytanie - do czego sluza pola 48 i 49 w nowym formularzu VAT7?
    Robie wlasnie korekte zeznan za poprzednie miesiace i zastanawiam sie o jaka
    korekte tam chodzi w tych polach?

    pozdrawiam

    and
    DG,KPiR,VAT

  • 2. Data: 2005-12-06 14:47:48
    Temat: Re: [VAT7] Pola 48,49 nowego formularza?
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    and wrote:

    > Witam
    > Mam pytanie - do czego sluza pola 48 i 49 w nowym formularzu VAT7?
    > Robie wlasnie korekte zeznan za poprzednie miesiace i zastanawiam sie o jaka
    > korekte tam chodzi w tych polach?

    Jakie nowe pola ?=)

    --
    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8

  • 3. Data: 2005-12-06 14:51:24
    Od: " and" <a...@W...gazeta.pl>

    mariposa doux <m...@g...pl> napisał(a):
    > Jakie nowe pola ?=)

    nie nowe pola, ino nowy(od razdziernika) formularz.
    zaznaczylem to, bo numeracja pol sie zmienila...

    and