  • 1. Data: 2004-05-14 08:13:08
    Temat: VAT za internet dla firm? jak to ma być???
    Od: "..::Michal::.." <b...@o...pl>

    Witam!!
    Mam juz tego serdecznie dość.
    wystawilem FV za internet firmom ze stawką 22% i z ostatnich doniesień
    wynika ze powinno być zwolnione.
    Jak to w końcu jest?
    Czy ktoś ma konkretną i sprawdzoną interpretację tego problemu?

    Bede musial korekty wystawiać

    Prosze o pomoc.

    ..::Michal::..

  • 2. Data: 2004-05-14 08:23:37
    Temat: Re: VAT za internet dla firm? jak to ma być???
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik ..::Michal::.. napisał:
> [...]
    > wynika ze powinno być zwolnione.
    > Jak to w końcu jest?
    > Czy ktoś ma konkretną i sprawdzoną interpretację tego problemu?

    Na razie np. Telkomunikacja wystawiać będzie firmom na 22% (informacje z
    kół zblizonych do dobrze poinformowanych).

    A konkretnej i sprawdzonej inetrpretacji nie będzie dopóki ktos się na
    tym przepisie ostro nie przejedzie. Ktoś duży.
    Przepis jest napisany nie po polsku. Jedni go intepretuja tak albo
    inaczej, inni uwazają że to błąd redakcyjny (ja np. uwazam że to błąd bo
    inaczej trzebaby przeredagowac podręczniki języka polskiego).
    Wykładni językowej ten bubel sie nie poddaje a celowościowa to wrózenie
    z fusów (jak często okazuje sie że przepis interpretowany celowościowo w
    jeden sposób po doprecyzowaniu przez ustawodawcę okazuje sie miec
    dokładnie przeciwny cel).

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-07-02 13:42:12
    Od: Peptulis Amargolis <a...@i...pl>

    On Fri, 14 May 2004 10:23:37 +0200, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    >Na razie np. Telkomunikacja wystawiać będzie firmom na 22% (informacje z
    >kół zblizonych do dobrze poinformowanych).

    a ja jako firma dostalem zw!!! I badz tu madry!!!

    G.

    Pepto

    --
    peptulis MALPA web.de