  • 1. Data: 2006-02-19 16:35:07
    Temat: VAT a samochod osobowy
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Witam,
    mam pytanie jezeli ktos jest w stanie odpowiedziec mi czy uzytkujac swoj
    samochod osobowy w firmie moge od czesci do niego odliczyc VAT czy nie??
    Od paliwa nie moge i to jest pewne.
    A od czesci??

    Piotr

  • 2. Data: 2006-02-19 16:37:30
    Temat: Re: VAT a samochod osobowy
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

> [...]
    > mam pytanie jezeli ktos jest w stanie odpowiedziec mi czy uzytkujac swoj
    > samochod osobowy w firmie moge od czesci do niego odliczyc VAT czy nie??

    Nie ma zakazu.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-02-20 14:31:59
    Od: Robert Steward <b...@a...pl>

    Użytkownik Samotnik napisał:

    > Nie ma zakazu.

    pozwolę się dołączyć do pytania
    tylko trzeba mieć samochód wprawadzony jako środek trwały ?

    czy rozliczanie częsci jest możliwe prowadząć ewidencje kilometrów

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-02-20 20:18:57
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    > pozwolę się dołączyć do pytania
    > tylko trzeba mieć samochód wprawadzony jako środek trwały ?
    >
    > czy rozliczanie częsci jest możliwe prowadząć ewidencje kilometrów
    >
    > pozdrawiam

    To jak rozliczam z kilometrowki a samochod nie ejst srodkiem trwalym to nie
    moge rozliczyc vatu od czesci zamiennych???

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2006-02-21 07:12:13
    Od: "Michał Tymoszuk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > To jak rozliczam z kilometrowki a samochod nie ejst srodkiem trwalym to nie
    > moge rozliczyc vatu od czesci zamiennych???

    Można. Bez problemu. Jedyną uciążliwością jest prowadzenie kilometrówki.
    Odliczasz wszystko oprócz paliw, czyli np oleje, smary, płyny do spryskiwaczy....