  • 1. Data: 2005-04-16 21:07:33
    Temat: [VAT] Struktura sprzedaży do kiedy?
    Od: "..::Michał::.." <u...@o...pl>

    Witajcie!
    Od czasu wejscia stawki ZW na internet musialem zrobić strukture sprzedaży.
    od marca 2005 roku znow jest normalny VAT na internet i chciałbym z tej
    struktury zrezygnować. Księgowa mówi mi ze sie nie da, dopiero po
    zakończeniu roku!! Ale to będą duze straty dla mnie bo nie bede mogl
    odliczyć sobie vatu. Czy ktos wie czy moge zrezygnować ze struktury w
    dowolnym momencie, a moze mam zrobć ponowne przeliczenie struktury
    wliczając w to ze od stycznia do lutego mialem sprzedaż zwolnioną a od
    marca do grudnia jest i będzie 22% ?

    dzieki
    --
    ..::Michał::..