  • 1. Data: 2006-08-01 16:17:40
    Temat: VAT 7 czy ktoś się spotkał
    Od: "Aga & Marcin" <r...@i...pl>

    Witam !
    spotkałam się z Ciekawą sytuacją po ponad pół roku urząd zwrocił mi uwagę że
    zle wypelniam VAT7 powinnam otrzymywać zwrot po 180 ( a mimo to US płacił mi
    po 60 dniach). NA pytanie czemu nikt mi nie zwrócił uwagi wcześniej i
    wypłacano mi wczesniej zwrot VAT uslyszałam nie wracajmy do tego a róbmy
    deklaracje od dziś poprawnie :-) ...kto zawinił Ja (pewnie tak) - czy
    urzednik który informowal mnie i wzywal w lutym do korygowania VAT 7 i nie
    zauważył błędów ??

    Pozdr
    Aga

    --
    Aga i Marcin
    "there is always music in the air"

  • 2. Data: 2006-08-02 07:13:48
    Temat: Re: VAT 7 czy ktoś się spotkał
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Aug 2006, Aga & Marcin wrote:

> [...]
    > po 60 dniach). NA pytanie czemu nikt mi nie zwrócił uwagi wcześniej i

    Przecież nie ma przepisu że nie wolno wcześniej VAT zwrócić.
    Przepis tylko stanowi że podatnik ma prawo zażądać w określonym
    terminie.

    > ...kto zawinił

    A czemu zawinił? Znaczy pytam o przedmiot winy!
    Złożeniu nieprawidłowej deklaracji IMO:

    > Ja (pewnie tak)
    ...oczywiście.
    Ale chyba żadnego przepisu wypłacając zwrot wcześniej nie złamano?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-08-02 07:42:05

    Dnia 8/2/2006 9:13 AM, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Przecież nie ma przepisu że nie wolno wcześniej VAT zwrócić.
    > Przepis tylko stanowi że podatnik ma prawo zażądać w określonym
    > terminie.

    tak, ale wykazanie w deklaracji wcześniejszego terminu niż przysługuje
    juz podpada pod paragraf