  • 1. Data: 2002-12-12 10:00:10
    Temat: Uslugi reprodukcji komputerowych nosnikow informacji
    Od: "zainteresowany" <t...@N...gazeta.pl>

    symbol 22.33.10
    Prosze mi wyjasnic jak interpretowany jest ten zapis - jakie uslugi mozna pod
    to podciagnac jakie nie nalezy.

    Dzieki.

  • 2. Data: 2002-12-12 11:20:02
    Od: "zainteresowany" <t...@N...gazeta.pl>

    zainteresowany <t...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > symbol 22.33.10
    > Prosze mi wyjasnic jak interpretowany jest ten zapis - jakie uslugi mozna
> [...]

    Dodam jeszcze, ze jezeli uslugi podpadaja pod te okreslenie to faktury
    rozliczane sa na zasadach ogolnych czyli podstawowa stawka vat, jesli nie
    naleza do tej grupy uslug to ryczalt ewidencjonowany - nizszy vat. Jakie
    uslugi informatyczne, komputerowe, instalacyjne, tworzenie raportow,
    konserwacyjne itp. itd nie nalezalyby do "uslug reprodukcji komputerowych
    nosnikow informacji" ??? Czy ktos mial z tym stycznosc?

  • 3. Data: 2002-12-12 11:28:34
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik zainteresowany napisał:

> [...]
    > konserwacyjne itp. itd nie nalezalyby do "uslug reprodukcji komputerowych
    > nosnikow informacji" ??? Czy ktos mial z tym stycznosc?

    Oj dzwoni i dzwoni, tylko nie wiadomo w którym kościele...
    "Usługi repredukcji... bla bla bla" są wyłaczone z ryczałtu
    ewidencjonowanego co nie ma nic wspólnego ze stawka VAT.
    VAt jest 22% i nie chce byc inny, nie wazne jaka formę opodatkowania
    podatkiem dochodowym wybierzesz.

    Pytanie, co jest komputerowym nośnikiem informacji.
    Jak dla mnie sa do płyty CD, dyskietki, tasmy, karty perforowane
    (jeżeli ktos jeszcze ich gdzies używa :-))) i inne tego typu wynalazki.
    Chyba ze ja nie wiem co to jest nośnik...

    I tu jest pies pogrzebany.

    Sądząc po pytaniu, zajmujesz się infomatyką (albo tzw, informatyka :-)).
    sam musisz znaleźć odpowiedź - co to jest nosnik danych.

    A jak już bedziesz wiedział - to będziesz tez wiedział że ich
    reprodukcja wyrzuca Cie z ryczałtu.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-12-12 11:59:54
    Od: "zainteresowany" <t...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > sam musisz znaleźć odpowiedź - co to jest nosnik danych.
    >
    > A jak już bedziesz wiedział - to będziesz tez wiedział że ich

    Praca polega na wprowadzaniu danych i tworzeniu statystyk, raportow na
    podstawie tych danych nic więcej. Nie powstaje nawet gotowy produkt. Wklad w
    prace to jedynie "KnowHow". Narzedziem jet tu komputer wiedza z "głowy" W
    przedmiocie uslugi na fakturze istnieja "uslugi informatyczne wg. umowy....."
    Czy wystawiajacy fakture odprowadza podatek na podstawie ryczaltu czy placi
    vat 22%.
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2002-12-12 12:16:31
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> [...]
    > Czy wystawiajacy fakture odprowadza podatek na podstawie ryczaltu czy placi

    Wystawiający fakture najpierw niech nauczy sie czytac. Ze zrozumieniem.
    Jak przeczyta jeszcze raz co napisałam, to może zada pytanie które nie
    zrzuci mnie z krzesła...
    Podkresliłam, żeby było łatwiej... mozna sie pogubic w takiej powodzi
    słów...

    Niech się też nauczy wycinać sygnatury... albo sprawi sobie lepszy
    czytnik, który oznaczenia sygnatur widzi jak pan bóg przykazał.
    No o umiejetności cięcia cytatów tak żeby niekoniecznie została goła
    ziemia nie wspomnę.
    Co zjadło nagłowek do mojej wypowiedzi?? Amba?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl