  • 1. Data: 2003-12-09 21:46:30
    Temat: Usługi komputerowe a zezwolenie??
    Od: "Kulek" <t...@o...pl>

    Czy potrzebne jest jakies zezwolenie lub legalizacja na
    usługi komputerowe (tzn.naprawa, montaz,instalacje,korepetycje)?
    Czy ktoś moze sie do mnie przyczepic jesli świadcze takie usługi
    i jest to moja praca dorywcza,a nie place od tego podatku?

    Dzieki za odpowiedz.

    Tomek

  • 2. Data: 2003-12-10 09:06:19
    Temat: Re: Usługi komputerowe a zezwolenie??
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Kulek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś moze sie do mnie przyczepic jesli świadcze takie usługi
    > i jest to moja praca dorywcza,a nie place od tego podatku?

    zadne zezwolenie na nieplacenie podatkow nie jest potrzebne, musisz sie
    tylko zarejestrowac jako kopalnia albo stocznia
    :))))