  • 1. Data: 2011-03-14 15:35:25
    Temat: To się w pale nie mieści ...
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Click -->
    http://www.mf.gov.pl/_files_/budzet_zadaniowy/akty_p
    rawne/uzasadnienie_do_projektu_ustawy_budzetowej_na_
    2011_rok_w_ukladzie_zadaniowym.zip

    Interesuje nas dokument "TOM II OMÓWIENIE.pdf"

    Strona 58; Zadanie 4.5.; "Przeciwdziałanie zagrożeniom bezpieczeństwa
    finansowego państwa" i bardzo ciekawy miernik "Liczba wszczętych
    postępowań karnych skarbowych na 1000 przeprowadzonych kontroli" -
    założony *plan* na 2011 rok wynosi 374,15 na każde 1000 przeprowadzonych
    kontroli.

    Żeby tylko nie wyszło tak jak u Franca Fiszera ...

    Piotrek

  • 2. Data: 2011-03-14 17:04:48
    Temat: Re: To się w pale nie mieści ...
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-14, o godz. 16:35:25
    Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

> [...]
    > założony *plan* na 2011 rok wynosi 374,15 na każde 1000
    > przeprowadzonych kontroli.
    >
    > Żeby tylko nie wyszło tak jak u Franca Fiszera ...

    Ale przynajmniej jeśli to wiesz, to możesz wytłumaczyć kontrolerowi
    że ty jesteś ten nieparzysty ;)

    Tomek

  • 3. Data: 2011-03-16 17:00:50
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-14 16:35, Piotrek pisze:
> [...]
    > kontroli.
    >
    > Żeby tylko nie wyszło tak jak u Franca Fiszera ...

    A to nie jest przypadkiem tak, ze najpierw maja wytypowac
    "podejrzanego", skontrolowac i dopiero wszczynac...
    Chodzi o to, zeby typowali tych naprawde podejrzanych, a nie "jak leci".

    Pozdro

    Maseł

  • 4. Data: 2011-03-17 10:08:14
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-16, o godz. 18:00:50
    Maseł <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > "podejrzanego", skontrolowac i dopiero wszczynac...
    > Chodzi o to, zeby typowali tych naprawde podejrzanych, a nie "jak

    Zróbmy eksperyment myślowy: zabrakło podejrzanych... i co teraz ;) ?

    Tomek

  • 5. Data: 2011-03-17 11:26:52
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-03-17 11:08, tomek wrote:
    > Zróbmy eksperyment myślowy: zabrakło podejrzanych... i co teraz ;) ?

    Dlatego właśnie o tym wspomniałem. Parafrazując Franca Fiszera - jak
    zabraknie winnych to dobierze się z uczciwych ...

    Piotrek

  • 6. Data: 2011-03-17 12:51:49
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-17 11:08, tomek pisze:

    > Zróbmy eksperyment myślowy: zabrakło podejrzanych... i co teraz ;) ?

    Wrocmy do zrodla. Czy napisali tam:

    1) ma sie odbyc 50000 kontroli ze skutecznoscia 37% procent
    2) niezaleznie od ilosci kontroli skutecznosc ma wynosic 37%

    W pierwszym przypadku - faktycznie trzeba bedzie dobierac z niewinnych.
    W drugim wystarczy w zasadzie 10 kontroli (i juz jakos sie zaokragli do
    tych 37%)

    IMHO - w cytowanym fragmencie zalozono "skutecznosc" przeprowadzanych
    kontroli, a nie ich calkowita liczbe i skutecznosc jednoczesnie.

    Pozdro

    Maseł