  • 1. Data: 2008-11-04 11:05:58
    Temat: Tabela zdrowotnych
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    kurde, od roku nie umiem znaleźć tabeli characzy zdrowotnych zawierającej

    a) miesiąc
    b) do zapłaty
    c) do odliczenia

    czy ktoś z Was zna takie miejsce?

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2008-11-04 14:16:29
    Temat: Re: Tabela zdrowotnych
    Od: aw <w...@w...pl>

    Tristan pisze:
    > Witam,
    >
    > kurde, od roku nie umiem znaleźć tabeli characzy zdrowotnych zawierającej

> [...]

    I ja witam.
    Czy o to Ci chodzi ?
    Aktualne
    http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=35
    A tu archiwum
    http://www.zus.pl/default.asp?newsgroup=1

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 3. Data: 2008-11-04 18:56:14
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    aw w <news:geplj2$hi0$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > I ja witam.
    > Czy o to Ci chodzi ?

    Chodzi chyba o to, że Tristana program nie potrafi policzyć 7.75% od
    podstawy ogłaszanej

    > Aktualne
    > http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=35

    Aktualne i za poprzedni kwartał

    > A tu archiwum
    > http://www.zus.pl/default.asp?newsgroup=1

    A tam, na tej pierwszej stronie jest link "Minimalna podstawa (60%)
    wymiaru i wysokość składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie
    zdrowotne i fundusze pozaubezpieczeniowe od 1 stycznia 1999 r. (Plik
    PDF, 263kB)"

    Nic tylko pobrać, skopiować, zaimportować do jakiegoś arkusza i dodać
    kolumnę 7.75% * podstawa z odpowiednim zaokrągleniem

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2008-11-04 19:51:38
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 04 listopad 2008 15:16
    (autor aw
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <geplj2$hi0$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Czy o to Ci chodzi ?
    > Aktualne
    > http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=35

    No ale tu nie widzę wersji do odliczenia wykorzystywanej w PIT.
    Niby se można przeliczać, co też czynię, ale chciałbym mieć klikalny link do
    gotowca. A wszędzie gdzie szukam, każą mi równania układać.
    --
    Tristan

  • 5. Data: 2008-11-04 20:07:37
    Od: "MD" <madek01@bez_tego.wp.pl>

> [...]
    > do
    > gotowca. A wszędzie gdzie szukam, każą mi równania układać.

    A taka gustowna tabelka?
    http://www.pit.pl/odliczenia_skladek_zus_291.php
    MD

  • 6. Data: 2008-11-04 20:29:37
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    MD w <news:geqa2j$401$1@news.onet.pl>:

    > A taka gustowna tabelka?
    > http://www.pit.pl/odliczenia_skladek_zus_291.php

    Hihihi:

    <http://www.pit.pl/kalkulator-ZUS/index.php>

    A ta tabelka podana przez Ciebie jest do luftu [1] ;P
    Trza sie wczytać w komentarz...

    [1] Mnie akurat nie przeszkadza, bo opłacam składki jakieś 10 dni
    wcześniej (czyli ostatniego dnia miesiąca zlecam przelew) i taką
    samą tabelkę do "spowiedzi z Pit-36 za 2007" zarządzonej przez US we
    wrześniu załączyłem -- ale się nacmokali :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2008-11-04 20:38:03
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 04 listopad 2008 21:07
    (autor MD
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <geqa2j$401$1@news.onet.pl>):

    > A taka gustowna tabelka?
    > http://www.pit.pl/odliczenia_skladek_zus_291.php

    Kurde, tu znów nie ma ile trzeba płacić :D Ale OK, będę miał dwie :D
    --
    Tristan

  • 8. Data: 2008-11-04 21:17:19
    Od: "monosoft" <j...@n...stronie>