  • 1. Data: 2006-02-09 02:03:43
    Temat: Symfonia Start
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Witam,
    poszukuje kogos kto moglby mi pomoc w obsludze programow Symfoni Start
    mianowicie Faktura i Kasa oraz Mała Ksiegowsc, mam kilka pytan bo z pewnymi
    rzeczami mimo instrukcji nie moge sobie poradzic.
    1. chce zaksiegowac w ewidencji przebiegu pojazdu faktury za paliwo i nie
    moge pozaukje mi sie komunikat ze niema takiego samochodu i nie ma
    dokumentow do niego, a potem jak wrzucic koszt do KPIR

    2. z programu faktura do ksiegowosci nie wiem jak zrobic wymiane danych zeby
    zaksiegowalay mi sie faktury,

    Z gory dziekuje
    Pozdrawiam
    Piotr