  • 1. Data: 2007-04-04 15:53:29
    Temat: Stawki ZUS
    Od: "mik" <m...@n...com>

    Czy zmienily sie moze stawki dla ZUS za marzec, i gdzie mozna regularnie
    sprawdzac takie informacje ?

  • 2. Data: 2007-04-04 16:05:35
    Temat: Re: Stawki ZUS
    Od: t...@p...fm

    On 4 Kwi, 17:53, "mik" <m...@n...com> wrote:
    > Czy zmienily sie moze stawki dla ZUS za marzec, i gdzie mozna regularnie
    > sprawdzac takie informacje ?

    zmienily sie.
    tu masz duzo przydatnych wskaznikow:
    //www.wskazniki.pl/main.php

    pozdr
    tomek

  • 3. Data: 2007-04-04 19:36:53
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    Użytkownik <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    s.com...

    > zmienily sie.
    > tu masz duzo przydatnych wskaznikow:
    > //www.wskazniki.pl/main.php
    http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=1013
    WSm

  • 4. Data: 2007-04-05 15:01:44
    Od: "mik" <m...@n...com>

    > http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=1013

    Dzieki, a czy ktos wie moze czy znajdzie gdzies wzor poprawnie wypelnionego
    formularza ZUS DRA, z uwzgledniona znizka na poczatkujacych przedsiebiorcow
    w wysokosci 30% ? U mnie w ZUSie takie cos jest wywieszane na scianie, ale
    to 10km do miasta i chcialem tam juz jechac z wypelnionym w platniku
    formularzem.

  • 5. Data: 2007-04-05 17:41:18
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    mik <m...@n...com> w

    > Dzieki, a czy ktos wie moze czy znajdzie gdzies wzor poprawnie wypelnionego
    > formularza ZUS DRA,

    google i zus dra ulgowa

    Nie ma? Jest!

    > U mnie w ZUSie takie cos jest wywieszane na scianie, ale
    > to 10km do miasta i chcialem tam juz jechac z wypelnionym w platniku
    > formularzem.

    Ja bym pojechał z długopisem ;-)

    --
    Tomasz Nycz