  • 1. Data: 2005-06-07 20:22:07
    Temat: Sprzedaż starych znaczków
    Od: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy to poprawne działanie?
    Wybralem PKD 52.50 sprzedaż używanych rzeczy w sklepach
    oraz 52.61 sprzedaz detaliczna prowadzona przez domy sprzedazy wysylkowej
    chce sprzedawac na aukcjach interentowych znaczki filatelistyczne (nie
    będące już w obiegu)

    Znalazłem do celów podatkowcyh PKWiU. Jedyne w którym mowa o znaczkach
    jakie udało mi się znaleźć to 92.31.10-00.70 Walory filatelistyczne
    Jak teraz się dowiedzieć jaka jest stawka VAT w tym przypadku i czy może
    powiinienem wybrać coś innego.
    Może wybrałem złe klasyfikacje PKD albo PKWiU
    Chciałbym aby to był ryczałt 3,3% i nie być vatowcem
    Czy to mozliwe w tym przypadku?
    Z góry dziękuję za jakieś wskazówki
    Bede wdzięczny za odesłanie do konkretnych ustaw (numery czy cos abym mógł
    znależć w necie)
    Dziekuje bardzo
    Grzes