  • 1. Data: 2006-08-15 11:49:48
    Temat: Sprzedaz licencji na oprogramowanie a kasa fiskalna
    Od: "Leszek" <f...@p...onet.pl>

    Jak w temacie. 'Odsprzedaje' licencje (firma z UK) na oprogramowanie. Kazda
    transakcja ma swoj 'slad' na moim koncie bankowym (przelew). Czy jestem
    zmuszony do zakupu kasy fiskalnej od 1 wrzesnia?

    Leszek

  • 2. Data: 2006-08-15 13:38:08
    Od: "Leszek" <f...@p...onet.pl>

    Text ustawy:

    http://podatki.pl/akty/280306.htm

    dzial 'II. Sprzedaz dotyczaca szczególnych czynnosci':

    pkt 43 i pkt 44

    wynika z tego jasno ze kasy nie trzeba.

    Chyba ze zle rozumiem...

  • 3. Data: 2006-08-15 14:28:24
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 15-08-2006 o 15:38:08 Leszek <f...@p...onet.pl> napisał:

    > Text ustawy:
    >
    > http://podatki.pl/akty/280306.htm
    >
    > dzial 'II. Sprzedaz dotyczaca szczególnych czynnosci':

> [...]

    Czyli jasno wynika czy nie wynika ;)

  • 4. Data: 2006-08-17 19:09:23
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    > "Leszek" <f...@p...onet.pl> wrote in message
    > Kazda

    Doczytaj dokladnie pkt. 43/.

    "Dostawa towarów w systemie wysyłkowym (pocztą lub przesyłkami kurierskimi),
    z wyjątkiem dostawy paliw płynnych, gazowych oraz dostaw towarów
    wymienionych
    w § 4 rozporządzenia, za które zapłata w całości następuje za pośrednictwem
    poczty
    lub banku na rachunek bankowy podatnika, pod warunkiem, że z ewidencji i
    dowodów
    dokumentujących transakcję jednoznacznie wynika, jakiej konkretnie
    dostawy zapłata dotyczyła"

    W par. 4 jest wlasnie wymieniona dostawa licencji.

    Darek

  • 5. Data: 2006-08-18 10:52:37
    Od: "Leszek" <f...@p...onet.pl>

    Licencja nie jest towarem - jest usluga, dlatego par.4 o niej nie mowi...