  • 1. Data: 2006-02-20 13:40:04
    Temat: Sposob rozliczania kosztow, Rejestr sprzedaży
    Od: "cbull" <c...@p...onet.pl>

    Kolejne trzy pytania rozpoczynajacego DG.

    1.
    Czy przy dzialalnosci uslugowej, przy ktorej nie zuzywam materialow
    (informatyka), a mam tylko ogolne koszty dzialalnosci, ma znaczenie czy
    wybiore metode memorialowa, czy kasowa?

    A jezeli sporadycznie bede cos sprzedawal (towar, ktory kupilem w celu
    sprzedazy), to co mi sie bardziej oplaci i dlaczego?

    2.
    Czy jezeli jestem zwolniony z podatku VAT, to za rejestr sprzedazy wystarczy
    KPiR?

    3.
    Czy sa gdzies darmowe druki EW i EST, ktore moglbym sobie wydrukowac? Czy
    tak mozna? :)

    Pozdrawiam,
    Tomasz