  • 1. Data: 2003-06-11 14:48:46
    Temat: Słyszeliście ten huk???
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    To kamienie spadały z serc podatników po informacji, że wicepremier minister
    profesor Kołodko podał się do dymisji! Uffff.......

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-06-11 15:15:34
    Temat: Re: Słyszeliście ten huk???
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > To kamienie spadały z serc podatników po informacji, że wicepremier
    minister
    > profesor Kołodko podał się do dymisji! Uffff.......

    Poważnie?!
    Mam chwilowy brak dostępu do mediów :-(
    Jeśli to prawda to HURRRAAA!

    > Pozdrawiam,
    wzjm.Pix

  • 3. Data: 2003-06-11 19:18:45
    Od: ">waldemar<" <w...@p...onet.pl.>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > To kamienie spadały z serc podatników po informacji, że wicepremier
    minister
    > profesor Kołodko podał się do dymisji! Uffff.......

    Przyjdzie gorszy ............. /dopowiedzcie sobie sami/

    pozdr
    waldemar

  • 4. Data: 2003-06-11 19:51:57
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Przyjdzie gorszy ............. /dopowiedzcie sobie sami/

    Oj, o gorszego nie będzie tak łatwo, bo Kołodko to egzemplarz
    chyba jedyny w swoim rodzaju ;-)

    pozd.Pix

  • 5. Data: 2003-06-11 19:54:56
    Od: "Agaa" <m...@p...onet.pl>

    obaiwam się, że jeden jest podobny do drugiego... choć minister Kołodko
    swoją bezczelnością i arogancją pobił wszystkich dotychczasowych
    ministrów:-))

    am

  • 6. Data: 2003-06-12 06:40:18
    Od: ">waldemar<" <w...@p...onet.pl.>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oj, o gorszego nie będzie tak łatwo, bo Kołodko to egzemplarz
    > chyba jedyny w swoim rodzaju ;-)

    Mowiac gorszy mialem na mysli to ze nastepny siegnie glebiej do naszych
    kieszenia.

    pozdr
    waldi