  • 1. Data: 2004-08-10 12:49:35
    Temat: Sklep internetowy - rozliczanie
    Od: "Holmes" <h...@p...onet.pl>

    Witam,

    Formalności już za mną, towar czeka w magazynie. Teraz kolej na www ze sklepem
    internetowym, który rusza lada dzień. W związku z tym mam pytania:

    1. Czy jakieś przepisy regulują działalność skelpów internetowych (coś poza
    zwykłą sprzedażą wysyłkową), czy też jest to tylko dodatkowy kanał dystrybucji?

    2. Czy klient ma 14 dni na odesłanie nieuszkodzonego, nieużywanego, etc.
    produktu bez podania przyczyny?

    P.S. Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi - były bardzo konkretne i pomocne!

    ---
    Pozdrawiam,
    Holmes

  • 2. Data: 2004-08-10 19:34:43
    Temat: Re: Sklep internetowy - rozliczanie
    Od: "Aneczka" <a...@g...pl>

    In news:0c9d.00000cd0.4118c45e@newsgate.onet.pl,
    Holmes <h...@p...onet.pl> typed:
    > 2. Czy klient ma 14 dni na odesłanie nieuszkodzonego, nieużywanego,
    > etc. produktu bez podania przyczyny?

    Ma 10. Po upływie tego okresu wszystko działa jak w normalnym sklepie.

    --
    Aneczka