  • 1. Data: 2002-07-09 10:34:43
    Temat: Skąd składki na ZUS dla DG ???
    Od: "Maras" <M...@w...pl>

    Witam,
    od jakiegoś czasu prowadzę działalność (ponad rok) i zawsze pytam ile mam
    zapłacić na ZUS księgową. Płacę najniższą składkę, więc zmienia się to co 3
    miesiące. Czy mogę gdzieś w Internecie znaleźć informację ile muszę zapłacić
    na które konto ??? Starałem się wygooglować, ale jakoś nie wyszło :-(

    pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2002-07-09 11:01:20
    Temat: Re: Skąd składki na ZUS dla DG ???
    Od: "Tomasz L." <a...@p...com>

    Maras wrote:
> [...]
    > miesiące. Czy mogę gdzieś w Internecie znaleźć informację ile muszę zapłacić
    [...]

    www.zus.gov.pl link: składniki składek