  • 1. Data: 2004-02-20 11:49:56
    Temat: Sieć komputerowa - brak dowodu zakupu
    Od: "-=Czarek=-" <c...@t...pl>

    Firma, która jest moim dostawcą internetu od 1 stycznia nie wysyła
    faktur osobom, które nie prowadzą DG.
    Wysyłają tylko "książeczki opłat", czyli kilka zleceń przelewu/wpłaty
    gotówkowej.
    Zresztą w umowie jest zapis, że termin jest podany na fakturze, a
    faktury dostają tylko osoby prowadzące DG i firmy.
    Czy przypadkiem oni nie mają obowiązku przysłać chociażby paragonu?
    Co o tym myślicie?

    --
    POzdrawiam,
    *Cezary Śpiewak-Dowbór*

    ]== c...@t...pl
    ]== Gadu-Gadu: 2644148

  • 2. Data: 2004-02-20 12:04:21
    Temat: Re: Sieć komputerowa - brak dowodu zakupu
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <c14sb8$f2m$1@atlantis.news.tpi.pl>, -=Czarek=- wrote:
> [...]
    > faktury dostają tylko osoby prowadzące DG i firmy.
    > Czy przypadkiem oni nie mają obowiązku przysłać chociażby paragonu?

    Nie mają, ale na Twoje życzenie muszą wystawić fakturę.

    P.S. Co tak wszyscy nagle zaczęli drążyć ten temat?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 3. Data: 2004-02-20 17:30:39
    Od: "-=Czarek=-" <c...@t...pl>

    W wiadomości: s...@s...zagle.org.pl,
    użytkownik przedstawiający się jako "Samotnik" naskrobał:

    > Nie mają, ale na Twoje życzenie muszą wystawić fakturę.

    Jak mi sprzedawca sklepie nie da paragonu, gdy pójdę sobie kupić np.
    chleb i mleko to może dostać mandat. Musi dać paragon bez mojej prośby.
    Byłem ciekawy czy tutaj jest podobnie.
    Swoją drogą to ten zapis w regulaminie, który jest częścią umowy o
    terminie płatności podanym na fakturze IMHO zmusza ich do wysyłania
    faktur.

    > P.S. Co tak wszyscy nagle zaczęli drążyć ten temat?

    Nie wiem.
    Jakoś nie widziałem podobnych wątków, ale może ślepy jestem :-)

    --
    POzdrawiam,
    *Cezary Śpiewak-Dowbór*

    ]== Gadu-Gadu: 2644148