  • 1. Data: 2002-02-19 22:25:02
    Temat: STUDENT A ZUS ??????
    Od: "zigi" <z...@g...pl>

    Jestem studentem i zamierzam zarejestrować własną działalność
    gosppodarczą. CZy jako student będę musiał płacić zus jesli tak to ile????

  • 2. Data: 2002-02-19 23:30:59
    Temat: Re: STUDENT A ZUS ??????
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Użytkownik "zigi" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem studentem i zamierzam zarejestrować własną działalność
    > gosppodarczą. CZy jako student będę musiał płacić zus jesli tak to
    ile????

    W r. 2000 ZUS powiedział mi, że tak jak wszyscy prowadzący działalność.

    Powodzenia w interesach
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-02-20 06:50:33
    Od: "Piotr" <i...@a...alto.com.pl>

    > ile????
    > >
    > W r. 2000 ZUS powiedział mi, że tak jak wszyscy prowadzący działalność.

    W takim razie prawie 600 zł. Ehh, gdyby jeszcze z tych pieniędzy jeszcze coś
    było. A tu ani emerytury, ani opieki medycznej, wszędzie trzeba płacić.
    Ostatnio poszedłem odwiedzić kolegę w szpitalu i musiałem zapłacić za
    parking, szatnie i jednorazowe buty. Na co ja w końcu płace ten ZUS? Chyba
    jako frycowe:(((
    A zarobić 600 zł to trzeba trochę energii...

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2002-02-20 08:16:00
    Od: "Remigiusz Weska" <r...@s...com.pl>

    > Jestem studentem i zamierzam zarejestrować własną działalność
    > gosppodarczą. CZy jako student będę musiał płacić zus jesli tak to
    ile????

    Chyba będziesz musiał.
    Ok 550zł/mc

    Remek

  • 5. Data: 2002-02-20 08:51:23
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    lepiej w takim wypadku pracowac na umowe o dzielo lub zlecenie,
    firma nie bedzie musiala placic za ciebie zusu (mozesz dostac ta
    forse do reki, a jak o dzielo z prawami autorskimi, to podatek - 10%)

    > W takim razie prawie 600 zł. Ehh, gdyby jeszcze z tych pieniędzy jeszcze coś

    a konkretnie: co najmniej 450 zl (koszt) + 95,20 (ub. zdr., odpis
    od podatku)

    > było. A tu ani emerytury, ani opieki medycznej, wszędzie trzeba płacić.
    > Na co ja w końcu płace ten ZUS?

    i tak placisz maly zus, co maja powiedziec pracodawcy placacy pensje?

  • 6. Data: 2002-02-20 14:17:05
    Od: "Barbara Wietrzykowska" <B...@m...pl>

    TAK BĘDZIESZ MUSIAŁ PŁACIĆ ZUS W TAKIEJ SAMEJ WYSOKOŚCI JAK KAŻDA INNA OSOBA
    PROWADZĄCA DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ

  • 7. Data: 2002-02-21 07:16:55
    Temat: Re: STUDENT A ZUS ?????? - Nie krzycz prosze.
    Od: Jano <a...@a...net.pl>

    Off-topic:
    Wszystkie Twoje wypowiedzi sa bardzo KRZYCZACE!!
    (albo CapsLock Ci sie zacial ;))

    --
    Pozdrowienia
    J.