  • 1. Data: 2006-11-10 16:10:06
    Temat: ŚT, wymiana dysków
    Od: t <r...@o...pl>

    Witam

    Mam na dziś takie pytanie. Chcę w komputerze który mam w EŚT
    wyjąć jeden z dysków a wstawić dwa nowe. Ze wstawieniem nie mam
    problemów - dyski w koszty i to wszytsko(mam racyje?)
    Ale nie wiem co zorbić z tym starym dyskiem - chciałbym
    go na cele osobiste przeznaczyć. VATu nie odliczałem ale jednorazowa
    amortyzacja była(wniosłem go razem z kompem do DG).
    Artykuły 22x z UPDoF czytałem kilka razy ale może ktoś w prostych słowach
    podpowie :) ?

    pozdrawiam