  • 1. Data: 2002-01-31 17:58:39
    Temat: Rycz. ewid. a wspólne rozliczenie roczne
    Od: "Zbychu" <r...@f...pl>

    Proszę o odpowiedź: Czy mimo, że uzyskałem przychody z ryczałtu
    ewidencjonowanego, jest jakaś możliwość wspólnego rozliczenia się z żoną?
    Przychody te uzyskałem z udziału w spółce będącej na ryczałcie ewid..
    Ponadto uzyskałem przychody z udziału w spółce opodatkowanej na zasadach
    ogólnych (19%). Obie spółki są spółkami cywilnymi.

  • 2. Data: 2002-02-01 10:26:26
    Temat: Re: Rycz. ewid. a wspólne rozliczenie roczne
    Od: "Baśka" <b...@p...com>

    nie ma

  • 3. Data: 2002-02-02 09:29:56
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a r...@f...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > Ponadto uzyskałem przychody z udziału w spółce opodatkowanej na zasadach
    > ogólnych (19%). Obie spółki są spółkami cywilnymi.

    ZTCW nie ma takiej możliwości. Sorry Winetou :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516