  • 1. Data: 2007-03-23 18:48:50
    Temat: Rozliczenie podatku z fiskusem mimo przebywania w Anglii
    Od: "deadoralive" <d...@w...pl>

    Prosze o odp na pytanie czy gdy matka przepisze na mnie mieszkanie w formie
    darowizny i nie bede mial dochodow w Polsce tylko w Anglii ,to czy bede
    musial sie rozliczac z polskim fiskusem? czy ew. przeczekac do przyszlego
    roku o ile jest planowana jakas zmiana w tym temacie.
    Dziekuje z gory za odp. sprawa bardzo wazna dla mnie.
    Pozdrawiam.
    Adam.

  • 2. Data: 2007-03-23 22:31:43
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "deadoralive" <d...@w...pl> wrote in message
    > Prosze o odp na pytanie czy gdy matka przepisze na mnie mieszkanie w
    > formie darowizny i nie bede mial dochodow w Polsce tylko w Anglii ,to czy
    > bede musial sie rozliczac z polskim fiskusem?

    O ile twój wyjazd ma charakter stały to tylko z dochodów osiąganych w
    Polsce.