  • 1. Data: 2003-06-12 10:05:35
    Temat: Rezygnacja z VAT
    Od: "Jurek" <m...@o...pl>

    Czy jest taka mozliwosc i z czym to sie wiaze ?

  • 2. Data: 2003-06-12 20:34:27
    Temat: Re: Rezygnacja z VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Jun 2003, Jurek wrote:

    >+ Czy jest taka mozliwosc i z czym to sie wiaze ?

    Możesz poświecić szczegółami ?
    Chodzi o rezygnację przy rozpoczynaniu DG (teraz jest domyślna,
    kiedyś wymagała "papiera") czy w trakcie DG i bycia VATowcem ?
    A może VAT z okazji wynajmu a nie DG ?
    Czy może nie chodzi o DG a np. wspólnotę mieszkaniową czy
    stowarzyszenie ?
    Znaczy: możemy podywagować na dowolny z ww. tematów przy
    okazji wpuszczając cię w maliny :), ale tak sobie myślę
    że mógłbyś nie wpaść w zachwyt... !

    pozdrowienia :) Gotfryd

  • 3. Data: 2003-06-12 23:55:53
    Od: "Jurek" <m...@o...pl>

> [...]
    > Znaczy: możemy podywagować na dowolny z ww. tematów przy
    > okazji wpuszczając cię w maliny :), ale tak sobie myślę

    Przyznaje, nie precyzyjnie zadalem pytanie.
    Prowadze DG, jestem platnikiem VAT.
    Poniewaz dzialalnosc jest praktycznie zadna, chcialem
    zapytac czy mozna zrezygnowac z bycia platnikiem VAT
    Chodzi mi o to aby pozbyc sie tych wszystkich obowiazkow
    z tym zwiazanych, jak deklaracje itp.
    Jurek

  • 4. Data: 2003-06-13 08:15:21
    Od: "jurek" <jerzy_malkowski@KONIECZNIE _WYTNIj.poczta.onet.pl>

    > Chodzi mi o to aby pozbyc sie tych wszystkich obowiazkow
    > z tym zwiazanych, jak deklaracje itp.

    vat-z do US i dwa druki do ZUSu

    j.

  • 5. Data: 2003-06-13 08:40:43
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik jurek napisał:

    > vat-z do US i dwa druki do ZUSu

    A gdzie się na zgoszeniach zusowskich zaznacza fakt bycia bądź nie
    VATowcem i jaki to ma wpływ na opłacane składki???????

    Maddy definitywnie niedoinformowana

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-06-13 08:49:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Jun 2003, Jurek wrote:

    >+ > >+ Czy jest taka mozliwosc i z czym to sie wiaze ?
    [...]
    >+ Prowadze DG, jestem platnikiem VAT.
    >+ Poniewaz dzialalnosc jest praktycznie zadna, chcialem
    >+ zapytac czy mozna zrezygnowac z bycia platnikiem VAT

    Po upływie 3 lat od stanie się VATowcem - tak.
    Oczywiście musisz "oststnio" mieć obroty poniżej progu,
    ale z tego co piszesz to tak jest :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-06-13 08:50:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Jun 2003, jurek wrote:

    >+ > Chodzi mi o to aby pozbyc sie tych wszystkich obowiazkow
    >+ > z tym zwiazanych, jak deklaracje itp.
    >+
    >+ vat-z do US i dwa druki do ZUSu

    Jakie "druki do ZUSu", bo nie nadążąm ??
    Z okazji "wyjścia z VATu" ?

    pozdrowienia, Gotfryd